Een paar jaar geleden werd het sales team van RAI Amsterdam gevraagd om hun werk te presenteren tijdens een intern evenement. De opdracht was om de beste manier te vinden om hun collega's te laten zien wat ze doen op een typische werkdag en hoe ze omgaan met de diversiteit van klanten.
Om te illustreren dat we een passende oplossing bieden voor elke organisator, gebruikte het sales team van RAI een paspop die ter plekke werd aangekleed met verschillende stoffen en outfits. De metafoor bracht een krachtige boodschap tot leven: ongeacht de grootte, eisen of de specifieke aard van het evenement, RAI Amsterdam zoekt en vindt altijd de beste fit.
Dit verhaal is een perfecte analogie om de nieuwste ontwikkelingen en wereldwijde trends te highlighten die de evenementenindustrie kunnen beïnvloeden. Samen - met u als organisator, meeting professionals en ons industrie-ecosysteem - vormen we een kleurrijke lappendeken van ideeën en karakters, waarbij we gezamenlijke uitdagingen in de industrie aangaan en reageren op dezelfde trends. Aan het eind van de dag kunnen we ons afvragen hoe we eenheid kunnen creëren uit diversiteit, en hoe we waarde kunnen creëren uit de vele invloeden van een snel veranderende wereld. En dan, hoe we de draden samen kunnen weven tot het weefsel van succesvolle evenementen.
Download het complete trendrapport (in het Engels) >>
Evenementen
Toekomst
The fabric of meetings - alles is met elkaar verweven
maandag, 12 augustus 2024