De Huishoudbeurs will celebrate its comeback on 18th of February, 2023. The biggest consumer lifestyle event of The Netherlands utilized the mandatory COVID-19 break to, amongst others, launch an online platform including a webshop. With the new platform ‘Meer Huishoudbeurs’ the brand can now reach its more than half a million fans throughout the year.
“In the past two years, when the event could not be organized, we strengthened our concept,” says Danielle Meester of RAI Amsterdam. “Expansion of the already existing online activities was evident. A lot of time, effort and budget has been invested which resulted in a considerable growth in reach. With the online platform, and the return of the event, we are ready for the future."
“De jaren dat het fysieke evenement niet georganiseerd kon worden, hebben we gebruikt om ons sterke concept te verbeteren”, zegt Danielle Meester van RAI Amsterdam. “Uitbreiding van de al bestaande online activiteiten lag daarbij voor de hand. De afgelopen jaren is hier veel in geïnvesteerd en groeide ons bereik aanzienlijk. Met het online platform en de terugkeer van het fysieke evenement zijn we klaar voor de toekomst.”
Lees hier meer over De Huishoudbeurs.